Hopp til innhold

Om oss

Vi har sett og opplevd kreativitet og innovasjon som kveles grunnet en fragmentert backoffice-struktur.

Som gründer og entreprenør opplever man at kreativiteten og tiden til å innovere blir slukt av fakturering, betale regninger og på å lete etter riktige forsikringer. Frustrasjonen er reell og universell. Behovet for et støtteapparat og et samlet backoffice oppstår når bedrifter ikke overlever grunnet manglende ressurser og kunnskap.

Vi, i Escalon Services, har sett og opplevd behovet. Våre grunnleggere har alle startet, drevet og engasjert flere selskaper, samt sittet i topplederstillinger i store selskaper som GE, HP og McKinsey & Company. De visste derfor at som toppleder og styremedlem oppleves ikke denne siden av bedriften - alt skjer i bakgrunnen og blir håndtert av andre uten ettertanke. Hvorfor kunne da ikke de små bedriftene også oppleve samme luksus og heller fokusere på det som er viktig for deres vekst og innovasjon?

 

Gapet i markedet var tydelig

Typiske backoffice-tjenester som lønn, fakturering, HR og forsikring er hovedsakelig begrenset til par tjenester av gangen. Å finne og koordinere mellom alle disse tjenestene blir overlatt til bedriftseieren alene, som allerede har knapt med tid. Det må finnes en løsning…

 

Escalon møter behovet ved å utvikle en løsning

Alle bedriftens backoffice-behov samlet i en godt koordinert og organisert plattform - Essential Business Services.

https://escalon.services/services/

Ønsker du nyttig innsikt og tips rett i innboksen?

Vennligst skriv inn fornavnet ditt.
Vennligst skriv inn en gyldig epostadresse.
Dette feltet er obligatorisk.
Something went wrong. Please check your entries and try again.